Forum Indeks
Forum for E-skakklubben

FAQFAQ   SøgSøg   Tilmeldte brugereTilmeldte brugere   GrupperGrupper   TilmeldTilmeld 
 ProfilProfil   Login for at vise private beskederLogin for at vise private beskeder   LoginLogin 

Skak Videoer interesserede ?

Skriv nyt emne   Besvar indlægget     Forum Indeks -> Teori, skaktips og læringsobjekter
Vis foregående emne :: Vis næste emne  
Forfatter Besked
Tobias.S

Indmeldt: 03. sep 2005

IndlægSkrevet: Man aug 28, 2006 21:51    Emne: Skak Videoer interesserede ? Besvar, med citat

Hej.
Jeg synes også lige jeg ville oprette min "annonce" herinde for at få mere effekt.
Nu til den egentlig besked.
Alle der er interesseret i at lave skak videoer bedes sende mig en email det eneste der kræves er at have et headset, analyserebræt på computerskærmen, camstudio (eller andet der kan optage skærmen)
og helst windows - det er muligt i linux og mac også men her windows smartest fordi det passer til den video server jeg har anskaffet mig gratis.
Alle interesserede bedes skrive med en email med emnet
"Skak Video" eller sådan noget eftersom jeg for så meget mail fra denne diverse grupper på nettet omkring alle mulige ting (programmering, skak, linux og andet)

Venlig Hilsen Tobias
Tilbage til toppen
Vis brugerens profil Send privat besked Yahoo Messenger MSN Messenger
Byrial Jensen

Indmeldt: 26. dec 2005
Geografisk sted: Viborg

IndlægSkrevet: Man aug 28, 2006 21:55    Emne: Re: Skak Videoer interesserede ? Besvar, med citat

Tobias.S skrev:
Hej.
Jeg synes også lige jeg ville oprette min "annonce" herinde for at få mere effekt.

Den eneste yderligere effekt af at du skriver det samme flere gange i træk på forskellige steder, er at folk bliver irriterede på dig.
Tilbage til toppen
Vis brugerens profil Send privat besked Send email
Tobias.S

IndlægSkrevet: Man aug 28, 2006 22:03    Emne: Besvar, med citat

Nå ja.
Synes bare det passede lidt bedre her
men det er næppe et gyldigt argument.
Men er du interesseret ?

Venlig Hilsen Tobias
Tilbage til toppen
Byrial Jensen

IndlægSkrevet: Man aug 28, 2006 22:33    Emne: Besvar, med citat

Tobias.S skrev:
Nå ja.
Synes bare det passede lidt bedre her
men det er næppe et gyldigt argument.
Men er du interesseret ?

Venlig Hilsen Tobias

Hvis du mener at det er nødvendigt at bruge lukkede proprietære video-formater (og det gør du tilsyneladende), vil jeg ikke røre ved det med en ildtang. Med åbne formater ville jeg overveje det grundigt, omend det er meget tvivlsomt om min begrænsede skakmæssige kunnen, kunne strække til at kunne lave noget af interesse for nogen. Jeg har i øvrigt ingen mikrofon, så jeg ville ikke kunne lægge lyd på.
Tilbage til toppen
Tobias.S

IndlægSkrevet: Tirs aug 29, 2006 8:31    Emne: Besvar, med citat

Hmm nu er der jo et meget godt argument for at det skal lukkede formater.
Andet kan simpelthen ikke køre på den der video server, jeg ville synes det skulle være et mere alt om spædende format, måske jeg skulle prøve og lave dem så de kan være i en "flash edition" også.

Venlig Hilsen Tobias
Tilbage til toppen
Byrial Jensen

IndlægSkrevet: Tirs aug 29, 2006 9:15    Emne: Besvar, med citat

Tobias.S skrev:
Hmm nu er der jo et meget godt argument for at det skal lukkede formater.
Andet kan simpelthen ikke køre på den der video server, jeg ville synes det skulle være et mere alt om spædende format, måske jeg skulle prøve og lave dem så de kan være i en "flash edition" også.

Venlig Hilsen Tobias

Jeg synes ikke at det er et godt argument, tværtimod. Det er snarere et eksempel på vendor lock-in fra producenten af din servers side, men den diskussion hører muligvis ikke hjemme her. Flash er i øvrigt også et lukket proprietært format som jeg (heller ikke) kan eller vil se, endsige producere.
Tilbage til toppen
Sander Ehmsen

Indmeldt: 11. nov 2004
Geografisk sted: 5230 Odense M.

IndlægSkrevet: Tirs aug 29, 2006 12:20    Emne: Besvar, med citat

Min moster har et fantastisk udtryk, der passer ind her (eller var det hende?, hmm).
"Princip-pip."
Byrial Jensen

IndlægSkrevet: Tirs aug 29, 2006 13:04    Emne: Besvar, med citat

Sander Ehmsen skrev:
Min moster har et fantastisk udtryk, der passer ind her (eller var det hende?, hmm).
"Princip-pip."

Ja, hvis man ikke kan lide saglig argumenter, kan man jo altid sige at de andre har pip. Men sagen drejer sig nu ikke bare om principper, men i sidste ende om milliarder af dollars samt frihed.
Tilbage til toppen
Vis ikke emner ældre end:   
Skriv nyt emne   Besvar indlægget     Forum Indeks -> Teori, skaktips og læringsobjekter Alle tidspunkter er GMT + 1 (CET/Europa)
Side 1 af 1

Gå til:  
Du kan ikke skrive nye indlæg i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke rette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke stemme på afstemninger i dette forum