Forum Indeks
Forum for E-skakklubben

FAQFAQ   SøgSøg   Tilmeldte brugereTilmeldte brugere   GrupperGrupper   TilmeldTilmeld 
 ProfilProfil   Login for at vise private beskederLogin for at vise private beskeder   LoginLogin 

Hvad man kan være bekendt...?
Gå til side Forrige  1, 2

Skriv nyt emne   Besvar indlægget     Forum Indeks -> Generelt
Vis foregående emne :: Vis næste emne  
Forfatter Besked
Brian Lundgaard
Site Admin

Indmeldt: 01. nov 2004

IndlægSkrevet: Tors aug 17, 2006 18:50    Emne: Besvar, med citat

Var alt for træt til at sortere de upassende indlæg fra i denne tråd, så alt er slettet efter den besked, som fik tingene til at køre af sporet.

Jeg skal venligt, men bestemt, bede om, at man afholder sig fra at komme med anklager af personlig karakter og fra at afholde disse små konkurrencer i, hvem der kan komme med de mest perfide kommentarer!
Tilbage til toppen
Vis brugerens profil Send privat besked Send email Besøg brugerens webside
Leif Nørholm

Indmeldt: 03. nov 2004
Geografisk sted: Århus

IndlægSkrevet: Lør aug 19, 2006 11:42    Emne: Besvar, med citat

Brian Lundgaard skrev:
Var alt for træt til at sortere de upassende indlæg fra i denne tråd, så alt er slettet efter den besked, som fik tingene til at køre af sporet.

Jeg skal venligt, men bestemt, bede om, at man afholder sig fra at komme med anklager af personlig karakter og fra at afholde disse små konkurrencer i, hvem der kan komme med de mest perfide kommentarer!

Ups, der er s'gu da sket et eller andet, som jeg er gået glip af Crying or Very sad
Jeg bliver nødt til fremover at følge mere konsekvent med i Forum Exclamation Exclamation Exclamation
Sander Ehmsen

Indmeldt: 11. nov 2004
Geografisk sted: 5230 Odense M.

IndlægSkrevet: Lør aug 19, 2006 11:59    Emne: Besvar, med citat

Leif Nørholm skrev:
Brian Lundgaard skrev:

Ups, der er s'gu da sket et eller andet, som jeg er gået glip af Crying or Very sad
Jeg bliver nødt til fremover at følge mere konsekvent med i Forum Exclamation Exclamation Exclamation

- nah, du er ikke gået glip af noget af værdi...
Jens Martin Hansen

Indmeldt: 16. jan 2006

IndlægSkrevet: Lør aug 19, 2006 13:50    Emne: Besvar, med citat

Leif Nørholm skrev:
Brian Lundgaard skrev:

Bare rolig....der vil statistisk set nok dukke noget nyt op indenfor overkommelig fremtid.Måske skulle vi oprette en tråd til fights uden for brættet?

Mvh. Jens
Tilbage til toppen
Vis brugerens profil Send privat besked
Ivan Madsen

Indmeldt: 12. maj 2006
Geografisk sted: Borup

IndlægSkrevet: Lør aug 19, 2006 14:06    Emne: Besvar, med citat

Yeeehaaah.......et forum i stil med news:dk.snak.mudderkastning......stedet hvor alt er tilladt (kun injurielovgivningen sætter grænser).....overskriften på dette forum kunne passende være "værtshusslagsmål" Wink
Frode Benedikt Nielsen
Site Admin

Indmeldt: 14. jan 2005
Geografisk sted: Frederiksberg Skakforening af 1920

IndlægSkrevet: Søn nov 19, 2006 22:42    Emne: Besvar, med citat

http://www.eskak.dk/view_tourn.php?tmt=12363

rart med fair play
Vis ikke emner ældre end:   
Skriv nyt emne   Besvar indlægget     Forum Indeks -> Generelt Alle tidspunkter er GMT + 1 (CET/Europa)
Gå til side Forrige  1, 2
Side 2 af 2

Gå til:  
Du kan ikke skrive nye indlæg i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke rette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke stemme på afstemninger i dette forum