Forum Indeks
Forum for E-skakklubben

FAQFAQ   SøgSøg   Tilmeldte brugereTilmeldte brugere   GrupperGrupper   TilmeldTilmeld 
 ProfilProfil   Login for at vise private beskederLogin for at vise private beskeder   LoginLogin 

Et tilbud til deltagerne i vore små lege.

Skriv nyt emne   Besvar indlægget     Forum Indeks -> En lille leg
Vis foregående emne :: Vis næste emne  
Forfatter Besked
Lau Bjerno

Indmeldt: 24. jan 2005
Geografisk sted: Danmark

IndlægSkrevet: Ons dec 12, 2007 2:58    Emne: Et tilbud til deltagerne i vore små lege. Besvar, med citat

Når man skal 'serve' i en af vore lege, sker det jo nu og da, at man får en brillant ide, der imidlertid kræver, at en grafisk illustration bliver sat ind i spørgsmålet - f.eks. et skakdiagram eller et fotografi.

Dette kræver jo så, at man har adgang til at lægge filer ud på internettet - f.eks. på en personlig hjemmeside.

Men det er jo ikke alle der har en sådan, så jeg tilbyder hermed følgende:

Hvis du ønsker at indsætte en illustration i et spørgsmål i en af vore lege, så send illustrationen til mig pr. e-mail.
(klik 'www' under dette indlæg og klik på det fotografi, der dukker op)

Så vil jeg hurtigst muligt uploade illustrationen til en dertil indrettet mappe på min hjemmeside og sende et link retur til dig - lige klar til at indsætte i spørgsmålet.

Hvis det er nødvendigt at bearbejde illustrationen, kan jeg være behjælpelig i begrænset omfang, men ser selvfølgelig helst, at du sender den, som den skal være.

Det siger sig selv, at hvis illustrationen forestiller nogen eller noget, der skal gættes, så er det selvfølgelig en fordel, hvis løsningen ikke fremgår af filnavnet - omdøb i givet fald illustrationen.

Sidst rettet af Lau Bjerno Tors dec 13, 2007 2:12, rettet i alt 4 gange
Tilbage til toppen
Vis brugerens profil Send privat besked Besøg brugerens webside
Michael D. F. Sørensen
Site Admin

Indmeldt: 03. nov 2004
Geografisk sted: Tilst

IndlægSkrevet: Ons dec 12, 2007 9:39    Emne: Besvar, med citat

Super service! Very Happy

"Hvis du føler dig træt og uduelig, så husk på, at du en gang var den bedste og hurtigste blandt millioner af sædceller!"

"Never judge a man until you have walked a mile in his moccasines" (Gl. apache-ord)
Tilbage til toppen
Vis brugerens profil Send privat besked Send email
Lau Bjerno

Indmeldt: 24. jan 2005
Geografisk sted: Danmark

IndlægSkrevet: Fre dec 14, 2007 13:03    Emne: Besvar, med citat

Hvis legene da ellers ikke er helt døde - det går noget trægt for tiden, både med spørge- og svarelysten. Confused
Vis brugerens profil Send privat besked Besøg brugerens webside
Vis ikke emner ældre end:   
Skriv nyt emne   Besvar indlægget     Forum Indeks -> En lille leg Alle tidspunkter er GMT + 1 (CET/Europa)
Side 1 af 1

Gå til:  
Du kan ikke skrive nye indlæg i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke rette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke stemme på afstemninger i dette forum