Forum Indeks
Forum for E-skakklubben

FAQFAQ   SøgSøg   Tilmeldte brugereTilmeldte brugere   GrupperGrupper   TilmeldTilmeld 
 ProfilProfil   Login for at vise private beskederLogin for at vise private beskeder   LoginLogin 

SMS'en
Gå til side Forrige  1, 2

Skriv nyt emne   Besvar indlægget     Forum Indeks -> Forbedringsforslag
Vis foregående emne :: Vis næste emne  
Forfatter Besked
Michael D. F. Sørensen
Site Admin

Indmeldt: 03. nov 2004
Geografisk sted: Tilst

IndlægSkrevet: Ons mar 21, 2007 23:00    Emne: Besvar, med citat

Så er det med at "vuffe", inden man får mundkurven på? Cool Laughing Wink

"Hvis du føler dig træt og uduelig, så husk på, at du en gang var den bedste og hurtigste blandt millioner af sædceller!"

"Never judge a man until you have walked a mile in his moccasines" (Gl. apache-ord)
Tilbage til toppen
Vis brugerens profil Send privat besked Send email
Kent Knudsen

Indmeldt: 24. nov 2006
Geografisk sted: Thisted

IndlægSkrevet: Tors mar 22, 2007 3:03    Emne: Besvar, med citat

Brian Lundgaard skrev:
Jeg laver et system af "mundkurve" som giver en måneds udelukkelse fra at skrive i SMS'en. Og man få en "mundkurv" hvis man bruger SMS'en på en måde, som ikke passer mig!

Det er min side og mit ansvar og derfor mine værdier som kommer til at styre det.

Det kan komme til at tage lidt tid, før systemet er udviklet.

Hmm måske du så skulle udarbejde et klart regelsæt i den forbindelse også. Så ingen er i tvivl om hvad der er god tone.
Jeg hader at skulle foreslå det, for det burde da ikke være nødvendigt. Vi er vel voksne mennesker....
Men er i øvrigt helt enig med dig i at den næstsidste linje i din post.
Frode Benedikt Nielsen
Site Admin

Indmeldt: 14. jan 2005
Geografisk sted: Frederiksberg Skakforening af 1920

IndlægSkrevet: Tors mar 22, 2007 7:46    Emne: Besvar, med citat

Michael D. F. Sørensen skrev:
Jan R. Larsen skrev:
Tonen og rå-heden, ER blevet værre i de snart 3 år jeg er kommet på eskak.

Dette er vi helt enige i, men er løsningen her ikke snarere, at vi først klart og tydeligt tilkendegiver, at vi tager afstand, for derefter at ignorere de få personer, der er med til at skabe den tone, hvis de fortsætter?

Jeg er ikke enig. Da jeg blev medlem læste jeg den gamle sms (i anden version af eskak). Der er i perioder korteremellem de negative indlæg. Men jeg finder ikke, at de er blevet mere rå. Fx var der tidligere oftere beskyldninger om snyd, hvilket der heldigvis sker sjældnere nu.
Jan R. Larsen
Gæst

IndlægSkrevet: Tors mar 22, 2007 15:14    Emne: Besvar, med citat

Alt efter temperament.....men det er dog en kendsgerning, at flere har fået "mundkurv" på, nogle enda smækket med dørerne og udmeldt sig. Hvad der er råt og hvor grænsen går, er som Brian siger, i sidste ende ham der afgør det. Personligt syntes jeg "grænsen" har været overtrådt længe.

Jeg har det efterhånden som DFDS skrev, at alt den negativitet giver en kvalme, så man springer SMS`en over. Råheden, er så det næste...og da vi alle har forskellige grænser bliver vi nok aldrig enige om hvad "råt" er....
Tilbage til toppen
Kent Knudsen

IndlægSkrevet: Tors mar 22, 2007 15:29    Emne: Besvar, med citat

Ja al den negativitet og provokeren har også gået mig på længe .
Men jeg kan kun opfordre til at man som jeg vælger at ignorere den/de personer som er sådan og koncentere sig om de der har noget reelt indhold i deres udtalelser.
For at jeg gider debatere med folk skal de kunne bidrage med noget konstruktivt, det andet som vi har set en del af i sms´en kan jeg ikke bruge til noget og gider jeg ikke spilde min tid på, så de ryger direkte på ignore. Sådan kan man løse problemet og stadig få noget ud af sms en
Byrial Jensen

Indmeldt: 26. dec 2005
Geografisk sted: Viborg

IndlægSkrevet: Tors mar 22, 2007 15:37    Emne: Besvar, med citat

Kent Knudsen skrev:
... så de ryger direkte på ignore. Sådan kan man løse problemet og stadig få noget ud af sms en

Jo, men man kan ikke ignorere deres snak uden samtidig at udelukke sig selv for tilmelding til turneringer som de er tilmeldt og omvendt. Jeg synes det er et problem. De 2 funktioner burde være adskilte. (Allerhelst så jeg at det ikke var muligt at udelukke andre fra at tilmelde sig turneringer).
Tilbage til toppen
Vis brugerens profil Send privat besked Send email
Kent Knudsen

IndlægSkrevet: Tors mar 22, 2007 15:53    Emne: Besvar, med citat

Nu gælder det så vidt jeg har forstået ikke de store turneringer som ko og andre. Så for mig der ikke deltager i andet er det ikke det store problem.Men jeg kan da godt se at det kan blive et problem, og mener også at de ting bør holdes adskildt, men det er jo op til Brian at vurdere
Frode Benedikt Nielsen
Site Admin

Indmeldt: 14. jan 2005
Geografisk sted: Frederiksberg Skakforening af 1920

IndlægSkrevet: Tors mar 22, 2007 17:17    Emne: Besvar, med citat

Debatten af adskillelse af sortlistningens funktioner er blevet taget i andre tråde her i FORUM. Denne tråd omhandler kun sms'en. Dette bedes respekteres.

mvh. Moderator
Lau Bjerno

Indmeldt: 24. jan 2005
Geografisk sted: Danmark

IndlægSkrevet: Ons jan 23, 2008 16:33    Emne: Besvar, med citat

Det er så lækkert, at ens opsætning bliver husket fra gang til gang, man logger på: Det bliver husket, om man ønsker at se 'info' eller 'privat', det huskes, hvor mange sms-poster, man ønsker at se - 10/25/50 osv. Ja selv hvis man manuelt retter til f.eks. 1000, bliver det husket!

kunne det så ikke også blive sådan, at det huskes, om man ønsker at få grafikken vist eller ej?

Det ville være dejligt ikke at skulle klikke den væk hver eneste gang...
Vis brugerens profil Send privat besked Besøg brugerens webside
Vis ikke emner ældre end:   
Skriv nyt emne   Besvar indlægget     Forum Indeks -> Forbedringsforslag Alle tidspunkter er GMT + 1 (CET/Europa)
Gå til side Forrige  1, 2
Side 2 af 2

Gå til:  
Du kan ikke skrive nye indlæg i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke rette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke stemme på afstemninger i dette forum