|
Forum for E-skakklubben
|
| Vis foregående emne :: Vis næste emne |
| Forfatter |
Besked |
Lau Bjerno

Indmeldt: 24. jan 2005 Indlæg: 2851 Geografisk sted: Voerladegård
|
Skrevet: Man sep 07, 2009 16:49 Emne: Noteringslisten |
|
|
Hej Brian.
I holdpartierne savner jeg holdnavnet på noteringslisten.
(På trods af din anbefaling i vejledningen har jeg altid noteringslisten åben i mine partier - det er rart at se trækkene på tryk, og der er rigelig plads på min skærm.)
Jeg ved ikke, om det er muligt at have forskellige udgaver af noteringslisten, afhængig af turneringsformen.
Hvis det er, og du synes, der mangler plads på listen til holdnavnet, kunne du eventuelt udskifte »sted« med »hold«; jeg synes ikke, at oplysningen "sted E-skakklubben" er særlig værdifuld at have på skærmen, mens partiet er i gang - for mig er det fuldt tilstrækkeligt at oplysningen om sted indgår i den pgn-fil man kan downloade efter partiet. _________________ Hurra for Skakbladet |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
Lau Bjerno

Indmeldt: 24. jan 2005 Indlæg: 2851 Geografisk sted: Voerladegård
|
Skrevet: Søn jun 27, 2010 16:02 Emne: |
|
|
Det kunne være flot, hvis bjælken øverst i brugerlisten
(den med Nr, Rating, Navn, Bopæl, Onl Parti, Score, Point, Udv, Status og træk/dag)
altid var synlig, når man rullede ned ad listen. _________________ Hurra for Skakbladet |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
|
|
Du kan ikke skrive nye indlæg i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke rette dine indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke stemme på afstemninger i dette forum
|