Forum Indeks
Forum for E-skakklubben

FAQFAQ   SøgSøg   Tilmeldte brugereTilmeldte brugere   GrupperGrupper   TilmeldTilmeld 
 ProfilProfil   Login for at vise private beskederLogin for at vise private beskeder   LoginLogin 

Opdatering af bræt

Skriv nyt emne   Besvar indlægget     Forum Indeks -> Tekniske spørgsmål
Vis foregående emne :: Vis næste emne  
Forfatter Besked
Frank Rasmussen

Indmeldt: 22. jun 2005

IndlægSkrevet: Tors nov 17, 2005 22:02    Emne: Opdatering af bræt Besvar, med citat

Hej
Jeg har fulgt instruktionerne nøje og installeret Java på min Windows XP. Alligevel oplever jeg nærmest hver gang jeg går ind i et parti, hvor jeg er i trækket, at brættet ikke kommer frem, men skal opdateres ved at ændre størrelsen af viduet, eller ved at åbne og lukke notes-vinduet.

Det virker som om der mangler en besked om at gentegne brættet.

Jeg har kun én gang spillet korttids-parti, idet al min tid gik med at få brættet gentegnet og så er det ligesom ikke så sjovt længere.

Alle forslag til forsøg, som kan forbedre denne situation hilses velkommen.
Frank Rasmussen
Tilbage til toppen
Vis brugerens profil Send privat besked
Hans Nissen

Indmeldt: 03. jan 2005

IndlægSkrevet: Tors nov 17, 2005 22:12    Emne: Besvar, med citat

Hej Frank.

Jeg havde i en kort tid XP på min arbejdscomputer og oplevede der, det samme som dig.

Jeg installerede Mozilla Firefox-browseren, og installerede den Java som Firefox selv finder frem til, første gang man går ind på brættet, og det kørte uden problemer.

Firefox findes på dansk og er man vant til at bruge Internet Explorer er man hurtigt igang. Den kan downloades på http://www.mozilla.org/.

Venligst
Hans
Tilbage til toppen
Vis brugerens profil Send privat besked
Vis ikke emner ældre end:   
Skriv nyt emne   Besvar indlægget     Forum Indeks -> Tekniske spørgsmål Alle tidspunkter er GMT + 1 (CET/Europa)
Side 1 af 1

Gå til:  
Du kan ikke skrive nye indlæg i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke rette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke stemme på afstemninger i dette forum