Forum Indeks
Forum for E-skakklubben

FAQFAQ   SøgSøg   Tilmeldte brugereTilmeldte brugere   GrupperGrupper   TilmeldTilmeld 
 ProfilProfil   Login for at vise private beskederLogin for at vise private beskeder   LoginLogin 

SMS'en
Gå til side Forrige  1, 2, 3

Skriv nyt emne   Besvar indlægget     Forum Indeks -> Forbedringsforslag
Vis foregående emne :: Vis næste emne  
Forfatter Besked
Jan R. Ambirk

Indmeldt: 12. apr 2008

IndlægSkrevet: Tirs okt 28, 2008 14:50    Emne: Besvar, med citat

En funktion som i feks Brugerlisten hvor man kan vælge f.eks at liste folk efter rating stigende eller i faldende orden. Kunne det overføres til SMS`en ?! Er det teknisk muligt med SMS`en ??

....og krydret med en "siden sidst funktion", ville det jo være det rene "guf" !! :0)
Tilbage til toppen
Vis brugerens profil Send privat besked
Brian Lundgaard
Site Admin

Indmeldt: 01. nov 2004

IndlægSkrevet: Ons okt 29, 2008 8:35    Emne: Besvar, med citat

Jan R. Larsen skrev:
En funktion som i feks Brugerlisten hvor man kan vælge f.eks at liste folk efter rating stigende eller i faldende orden. Kunne det overføres til SMS`en ?! Er det teknisk muligt med SMS`en ??

....og krydret med en "siden sidst funktion", ville det jo være det rene "guf" !! :0)

Jeg fattede ikke, hvorfor du ville have indlæggene i SMSen sorteret efter rating! Shocked Men da jeg tænkte videre over det, lød det egentligt sjovt. Jeg overvejede, også at kunne sortere dem efter postnummer, antal kæledyr og IQ.

...og så gik det op for mig, hvad du mente!

Det er lavet nu. Jeg skal nok lave noget, så valget bliver gemt, men det er ikke sikkert, at jeg får det lavet lige nu.

Siden sidst-funktion, kunne vel bare være en fremhævning af tilkomne SMSer, ikke (med fed eller kursiv)? Problemet er, at serveren ikke kan se forskel på, om du har været på forsiden fordi du har logget ind, eller fordi du har læst SMSer, så tit vil det ikke opleves som de rigtige indlæg der er fremhævet.
Tilbage til toppen
Vis brugerens profil Send privat besked Send email Besøg brugerens webside
Jan R. Ambirk

IndlægSkrevet: Ons okt 29, 2008 9:41    Emne: Besvar, med citat

Brian Lundgaard skrev:

...og så gik det op for mig, hvad du mente!

Det er lavet nu..

Er jo ikke nogen "sprog ørn" !!:0) Kan godt se det var lidt "skævt" forklaret..... :0/

Tak.
Tilbage til toppen
Lau Bjerno

Indmeldt: 24. jan 2005
Geografisk sted: Danmark

IndlægSkrevet: Ons okt 29, 2008 10:52    Emne: Besvar, med citat

Kan man også få det vendt, så teksten læses fra højre?
Vis brugerens profil Send privat besked Besøg brugerens webside
Jan R. Ambirk

IndlægSkrevet: Ons okt 29, 2008 11:10    Emne: Besvar, med citat

Brian Lundgaard skrev:

Siden sidst-funktion, kunne vel bare være en fremhævning af tilkomne SMSer, ikke (med fed eller kursiv)?

Det kunne det f.eks være....men har set steder hvor man vælger kun at få vist "siden sidst" indlæg. Evt med en markering i ens profil, eller efter 10/25/50/100/250/alle tilføjede "nye" ?! Men det er så et problem ("nye") kan jeg forstå ?!
Tilbage til toppen
Vis ikke emner ældre end:   
Skriv nyt emne   Besvar indlægget     Forum Indeks -> Forbedringsforslag Alle tidspunkter er GMT + 1 (CET/Europa)
Gå til side Forrige  1, 2, 3
Side 3 af 3

Gå til:  
Du kan ikke skrive nye indlæg i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke rette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke stemme på afstemninger i dette forum