Forum Indeks
Forum for E-skakklubben

FAQFAQ   SøgSøg   Tilmeldte brugereTilmeldte brugere   GrupperGrupper   TilmeldTilmeld 
 ProfilProfil   Login for at vise private beskederLogin for at vise private beskeder   LoginLogin 

DSU spil på nettet

Skriv nyt emne   Besvar indlægget     Forum Indeks -> Generelt
Vis foregående emne :: Vis næste emne  
Forfatter Besked
Birger Ulbrink

Indmeldt: 23. dec 2006
Geografisk sted: Værløse

IndlægSkrevet: Tors dec 28, 2006 15:18    Emne: DSU spil på nettet Besvar, med citat

Jeg har hørt et rygte om at DSU barsler med et online spilleforum. Har det noget på sig?

Tillægspørgsmål: Er der nogen udviklingsplaner for eskak

/Birger
Tilbage til toppen
Vis brugerens profil Send privat besked Besøg brugerens webside
Jakob Pilsgaard
Site Admin

Indmeldt: 05. nov 2004
Geografisk sted: København V

IndlægSkrevet: Tors dec 28, 2006 15:30    Emne: Besvar, med citat

Tjek evt. denne debat: http://eskak.dk/BB/viewtopic.php?t=628

Mvh

Jakob
Tilbage til toppen
Vis brugerens profil Send privat besked
Brian Lundgaard
Site Admin

Indmeldt: 01. nov 2004

IndlægSkrevet: Lør dec 30, 2006 10:21    Emne: Re: DSU spil på nettet Besvar, med citat

Birger Ulbrink skrev:
Tillægspørgsmål: Er der nogen udviklingsplaner for eskak/Birger

Altid!

Udvikingen af holdturneringen og dens forskellige moduler har virkelig trukket tænder ud og sat forskellige andre tiltag i stå. Når dette system kører stabilt, har jeg 5-6 andre projekter, som venter på, at jeg får tid. Nogle af disse er videreudvikling af eksisterende sider eller funktioner (fx en bedre statistik og kategorisering af partierne efter åbningstype).

Et projekt er en helt ny funktion - en helt ny spiltype - på niveau med hold, klub og knockout.
Tilbage til toppen
Vis brugerens profil Send privat besked Send email Besøg brugerens webside
Birger Ulbrink

Indmeldt: 23. dec 2006
Geografisk sted: Værløse

IndlægSkrevet: Lør dec 30, 2006 12:14    Emne: Besvar, med citat

Keep up the good work Idea

Jeg har læst andet steds at du ikke er programmør og af en ikke-programmør så er det ik så ringe det du har præsteret. (Er det ikke sådan det hedder på de kanter hvor du bor Smile

Jeg forstår nu også godt hvis du lige træder vande ind til vi kender det endelige udspil fra DSU. Det er nok mere interessant at lave noget der komplementerer frem for at konkurrere.

Jeg spiller selv på følgende sites (k-skak) hvor du evt. kan hente inspiration. Chesshere.com har de bedste features eksempelvis conditional moves. QueenAlice.com har det bedste brædt.

Det aller vigtigste er nok at holde fokus på det danske, herunder chat.

Since nothing in our world will ever be perfect, constructive positive criticism is always welcome.
Tilbage til toppen
Kent Knudsen

Indmeldt: 24. nov 2006
Geografisk sted: Thisted

IndlægSkrevet: Lør dec 30, 2006 12:28    Emne: Besvar, med citat

Et meget fint initiativ det her Brian.Den ros skal du have..

Men glæder mig meget til at se Dsu´s udspil og håber meget at der bliver plads til begge dele.

Indtil videre virker det her som et rigtigt fint alternativ til "seriøs " nærskak selv om ratingen (den djævelske opfindelse) også her spiller lidt ind..

Et fedt skaksite du har lavet ingen tvivl..Glæder mig til at komme igang med partier af lidt længere varighed..Det korttidsskak er jeg ikke ret god til må jeg indrømme..

men hvad det er jo kun for sjov...
Tilbage til toppen
Michael D. F. Sørensen
Site Admin

Indmeldt: 03. nov 2004
Geografisk sted: Tilst

IndlægSkrevet: Lør dec 30, 2006 14:26    Emne: Besvar, med citat

Jeg glæder mig da også meget til DSU´s udspil, og håber, at de to sider, kan komplementere hinanden, fremfor at konkurrere, samt både kan fastholde skakspillere og forhåbentlig også tiltrække nye.

Der er jo dog trods alt plads til mange forskellige skakklubber i dette land, og også flere i samme by, så hvorfor skulle der ikke også være plads til flere på nettet?

Her på eskak er der blevet skabt en helt speciel kultur på godt og ondt, hvilket tiltaler nogen, og knap så meget andre.

Derfor er der behov for flere skaksites, både med forskellige tilbud og forskellige mennesker, så flere forskellige kulturer kan gro og opstå, og dermed tilfredsstille flere skakspilleres behov.

Gerne flere end eskak og DSU´s i mine øjne, så skaklivet igen kan blive rigt og varieret!

"Hvis du føler dig træt og uduelig, så husk på, at du en gang var den bedste og hurtigste blandt millioner af sædceller!"

"Never judge a man until you have walked a mile in his moccasines" (Gl. apache-ord)
Tilbage til toppen
Vis brugerens profil Send privat besked Send email
Vis ikke emner ældre end:   
Skriv nyt emne   Besvar indlægget     Forum Indeks -> Generelt Alle tidspunkter er GMT + 1 (CET/Europa)
Side 1 af 1

Gå til:  
Du kan ikke skrive nye indlæg i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke rette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke stemme på afstemninger i dette forum