Forum Indeks
Forum for E-skakklubben

FAQFAQ   SøgSøg   Tilmeldte brugereTilmeldte brugere   GrupperGrupper   TilmeldTilmeld 
 ProfilProfil   Login for at vise private beskederLogin for at vise private beskeder   LoginLogin 

Gammelt bræt i ktp
Gå til side Forrige  1, 2

Skriv nyt emne   Besvar indlægget     Forum Indeks -> Forbedringsforslag
Vis foregående emne :: Vis næste emne  
Forfatter Besked
Brian Lundgaard
Site Admin

Indmeldt: 01. nov 2004

IndlægSkrevet: Tirs jan 23, 2007 22:06    Emne: Besvar, med citat

Brætudvikleren har indtil videre sagt klart nej til enhver form for ændring, som kunne give adgang til at forvandle til andet end dronning! Og vi taler næppe om mere end 10 partier ud af 27.000, så her bliver virkelig jagtet gråspurve med kanoner!

I øvrigt er der stadig et par håndfulde brugere, som ikke kan opdatere java af forskellige årsager og derfor IKKE kan benytte det nye bræt, Byrial.
Tilbage til toppen
Vis brugerens profil Send privat besked Send email Besøg brugerens webside
Byrial Jensen

Indmeldt: 26. dec 2005
Geografisk sted: Viborg

IndlægSkrevet: Tirs jan 23, 2007 23:00    Emne: Besvar, med citat

Brian Lundgaard skrev:
Brætudvikleren har indtil videre sagt klart nej til enhver form for ændring, som kunne give adgang til at forvandle til andet end dronning! Og vi taler næppe om mere end 10 partier ud af 27.000, så her bliver virkelig jagtet gråspurve med kanoner!

Jeg forvandlede så sent som forleden dag til en hest i et lynparti for at give en skak. Men det var godt nok på FICS som jeg foretrækker til korttidspartier. Min erfaring (bl.a. som spiller af Albin) er at truslen om at gennemføre en forvandling til en vilkårlig officer tit er vigtig selvom forvandlingen måske ikke sker.

Men jeg vil hellere være konstruktiv end at brokke mig. Så da jeg tilfældigvis har nogen erfaring med java, vil jeg derfor - hvis det har interesse - tilbyde at kigge på brætkoden og se om jeg kan gøre noget for at løse det problem som jeg synes at der er. Vi kan evt. snakke videre om det privat.

Brian Lundgaard skrev:
I øvrigt er der stadig et par håndfulde brugere, som ikke kan opdatere java af forskellige årsager og derfor IKKE kan benytte det nye bræt, Byrial.

Ja, o.k., så må vi have besværet med to. Jeg viste ikke at det nye bræt bruger ting som ikke findes i gamle eller ukurante javaer.
Tilbage til toppen
Vis brugerens profil Send privat besked Send email
Vis ikke emner ældre end:   
Skriv nyt emne   Besvar indlægget     Forum Indeks -> Forbedringsforslag Alle tidspunkter er GMT + 1 (CET/Europa)
Gå til side Forrige  1, 2
Side 2 af 2

Gå til:  
Du kan ikke skrive nye indlæg i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke rette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke stemme på afstemninger i dette forum