Forum Indeks
Forum for E-skakklubben

FAQFAQ   SøgSøg   Tilmeldte brugereTilmeldte brugere   GrupperGrupper   TilmeldTilmeld 
 ProfilProfil   Login for at vise private beskederLogin for at vise private beskeder   LoginLogin 

Spydige kommentarer til igangværende partier i SMS'en.

Skriv nyt emne   Besvar indlægget     Forum Indeks -> Generelt
Vis foregående emne :: Vis næste emne  
Forfatter Besked
Ivan Madsen

Indmeldt: 12. maj 2006
Geografisk sted: Borup

IndlægSkrevet: Ons aug 08, 2007 20:27    Emne: Spydige kommentarer til igangværende partier i SMS'en. Besvar, med citat

Lad gå at der sommetider går for meget ophidselse i spillernes interne kommentarer til hinanden, men ligefrem at udstille spillere i SMS'en, som stædigt spiller videre i en tilsyneladende totalt tabt stilling - det er da at overdrive. Man kan føle sig generet af det......men der står intet i reglerne om at opgive, kun at man har den ret, hvis man føler at stillingen er tabt. Vi skal måske også til at liste "underlige" opgivelser af partier. Jeg har et par stykker på lager - og har set yderligere nogle stykker pga. debat i SMS'en. Kan vi ikke bare blive enige om, at et parti skak primært er mellem de to spillere...........og at det burde sidestilles med usportslig optræden at søge sympati i SMS'en?
Jørgen Toldsted

Indmeldt: 13. feb 2006
Geografisk sted: Hillerød

IndlægSkrevet: Ons aug 08, 2007 21:30    Emne: Besvar, med citat

Jeg er ganske enig. Specielt synes jeg at det er helt forkert at diskutere et igangværende parti i SMS'en.
Tilbage til toppen
Vis brugerens profil Send privat besked
Vis ikke emner ældre end:   
Skriv nyt emne   Besvar indlægget     Forum Indeks -> Generelt Alle tidspunkter er GMT + 1 (CET/Europa)
Side 1 af 1

Gå til:  
Du kan ikke skrive nye indlæg i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke rette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke stemme på afstemninger i dette forum