Forum Indeks
Forum for E-skakklubben

FAQFAQ   SøgSøg   Tilmeldte brugereTilmeldte brugere   GrupperGrupper   TilmeldTilmeld 
 ProfilProfil   Login for at vise private beskederLogin for at vise private beskeder   LoginLogin 

Hjemmesider.

Skriv nyt emne   Besvar indlægget     Forum Indeks -> Programmeringsmæssigt
Vis foregående emne :: Vis næste emne  
Forfatter Besked
Gæst

IndlægSkrevet: Tors jan 06, 2005 19:00    Emne: Hjemmesider. Besvar, med citat

Jeg er begyndt at lege lidt med at lave hjemmesider. Sjovt. Jeg bruger "bare" front-page". Findes der ikke noget bedre. Problemet er tidt at den server som Arrownet benytter er en Apache-server ( hvad det så end er?), og front-page og denne type server kan åbentbart ikke altid arbejde sammen ?!

http://www.jan.r.larsen.stegenet.dk/

P.S. ved ikke om indlægget høre hjemme her?
Tilbage til toppen
Hans Nissen

Indmeldt: 03. jan 2005

IndlægSkrevet: Tors jan 06, 2005 19:34    Emne: Besvar, med citat

Hej Jan.

Ja, man kan hurtigt blive ligeså opslugt som med skak (næsten).

Jeg tror de mest anvendte programmer er Dreamweaver fra MacroMedia og GoLive fra Adobe (som jeg selv benytter).

Frontpage er jo et MS program – en Apacheserver er Linuxbaseret.

Det er efterhånden mange år siden jeg har set seriøst på en Frontpageversion, så jeg ved ikke om funktionaliteten er blevet bedre (den var elendig den gang) – men den kan næsten ikke havde blevet værre.

Der er også mulighed for at bruge hardcoreprogrammer som Stones Webwriter og Aachen, som er til folk som kan (og kan lide) at hardcode det hele - men det kræver nok at man har 100% styr på HTML/Javascript/CSS.
Gæst

IndlægSkrevet: Tors jan 06, 2005 19:42    Emne: Besvar, med citat

Takker for tippene. Alt det der med at kode html, det er vist ikke mig. Jeg skal ha noget der er enkelt, og funktionelt. Hvor kan jeg finde de programmer du nævner ?!
Tilbage til toppen
Hans Nissen

IndlægSkrevet: Tors jan 06, 2005 19:52    Emne: Besvar, med citat